Unisex sluneční brýle Calvin Klein CK5938S

Kód: CK5938S
Značka: Calvin Klein
1 390 Kč –22 %
CK5938S sede
1 390 Kč –22 % 1 090 Kč 901 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
11.8.2020

Sluneční brýle v černobílé kombinaci barev s tygrovaným vzorem jsou skutečně originálním módním doplňkem, který nesmí chybět ve vašem šatníku.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pro něho i pro ni

Černá a bílá barva jsou obecně brány jako univerzální a s kombinací tzv squared (čtvercového) tvaru můžeme tyto sluneční brýle považovat za univerzální, čím se řadí mezi ty, které jsou vhodné jak pro muže, tak pro ženy.
CK5938S_sede

Dobře vypadají a účinně chrání

Tyto šedé sluneční brýle nejen dobře vypadají, ale také účinně chrání oči před sluncem. Disponují ochranou UV2, jež zabraňuje pronikání ultrafialových paprsků.

Acetátový rám

Kostru těchto brýlí tvoří pevný acetátový rám, který skvěle drží svůj tvar a neohýbá se. Kromě toho se skvěle čistí a dobře nosí. Je tvarován do čtverce, čímž se řadí mezi poměrně univerzální modely.

Fialová skla

Tato skla najdou své uplatnění především v exteriérech. Stejně jako ta modrá potlačují bílou barvu, čímž lehce zvýrazňují kontrast. Pokud vás zajímá více o tomto tématu, přečtěte si náš článek Jakou barvu skel slunečních brýlí zvolit a na co si dát pozor?

Calvin_Klein_CK5938S

Pouzdro na brýle

Sluneční brýle dodáváme včetně designového pouzdra stejnojmenné značky - Calvin Klein. Brýle tak můžete bez problému nosit sebou a budou stále chráněny. Uvnitř pouzdra najdete i hadřík, který slouží k čištění brýlí.

Doplňkové parametry

Kategorie: Sluneční brýle
Záruka: 2 roky
Určení: unisex, pánské, damské
Typ: sluneční brýle
Tvar rámu: squared
Materiál: acetát
Barva čoček: fialová
Barva rámu: šedá
Ochrana: UV2
Polarizování: ne
Šířka čoček: 50 mm
Šířka můstku: 18 mm
Délka stranic: 145 mm
Příslušenství: pouzdro Calvin Klein

Calvin Klein se narodil 19. listopadu 1942 v Bronxu v New Yorku. Studoval módu v New Yorku a učil se u výrobce obleků. V roce 1968 si on a Barry Schwartz otevřeli vlastní společnost, přičemž Schwartz zajišťoval obchodní činnost a Klein byl zodpovědný za design a uměleckou stránku.

Značka se proslavila díky svým oblekům a kabátům, ale Kleinova sportovní oděvní řada se stala také velmi populární. Podnikání se nakonec rozšířilo o pánské oblečení, džíny, kosmetiku a parfémy. Boxerky Calvin Klein jsou dnes již téměř legendární.

I přestože byla společnost v roce 2005 prodána, stál Calvin Klein za reklamami zaměřenými na modely z řad celebrit, které se staly ikonickou součástí pop kultury a zároveň vyvolaly mnoho kontroverzí a debat kvůli jejich provokativní povaze.

Láska k oblečení

Jeho otec, původem z Maďarska, vlastnil v Harlemu rodinný obchod s potravinami. Matka Calvina Kleina byla v domácnosti a starala se o výchovu syna. Společně často navštěvovali krejčovský obchod její matky, který v Calvinovi postupně vyvolal lásku k oblečení a designu. Již jako mladý začal pracovat na módních náčrtech a nakonec navštěvoval střední průmyslovou školu umění. V roce 1963 absolvoval módní institut technologie.

Kultovní značka

Calvin Klein se zpočátku soustředil na dámské kabáty. Až o desetiletí později se začal soustředit také na pánské oděvy a džíny. Nakonec se stal významným hráčem na trhu s džínami. Najal módní návrháře, aby mu pomohli utvářet jeho vizi. V 80. letech byla značka Klein známá také pro spodní prádlo. Ikonické Calvin Klein boxerky dnes vlastní milióny mužů po celém světě. Později firma začala vyrábět i volnočasové oblečení.

Provokativní, kontroverzní reklamy

Klein vytvořil reklamní kampaně, které propagují jeho značku. Byly sexuálně provokativní a mířené na mladé lidi. Jednou z nejvíce diskutovaných reklam všech dob byla jeho reklama představující dospívající Brooke Shields, která pronesla větu: „Víš, co se ještě vejde mezi mne a calvinky? Nic!"

Tento klip spolu s další reklamou nakonec televizní stanice zakázaly. V roce 1995 čelil Calvin Klein obvinění, kdy jeho reklamy byly označeny za pornografické. Reklamy byly staženy a bylo zahájeno vyšetřování ministerstva spravedlnosti USA, aby se určil věk modelů. V roce 2013 Klein zpětně uvedl, že pravděpodobně s kampaní zašel příliš daleko.

Tabulka velikostí