Dámské sluneční brýle Calvin Klein CK5909S
Kód: CK5909SDetailní popis produktu
Unisex sluneční brýle
Vzhledem k tomu, že tento typ brýlí patří mezi unisex modely, mohou si jej pořídit jak ženy, tak i muži. Nejedná se tedy pouze o sluneční brýle dámské. Díky univerzální modré barvě obroučků je mají v oblibě nejen ženy, ale i muži.
UV ochrana
Zrak je pro člověka velmi důležitý, proto je potřeba jej chránit. Dokonalou UV3 ochranu poskytují tyto brýle sluneční, které díky filtru brání pronikání UV paprsků a jsou tak dokonalým a účinným pomocníkem, jež chrání náš zrak.
Acetátový squared rám
Dominantou tohoto modelu brýlí je pevný acetátový rám v modrém barevném provedení. Díky svému tvaru – squared patří mezi velmi oblíbené modely. Kromě toho lze brýle použít téměř na většinu tvarů obličejů.
Kombinace modré a šedé barvy
Nádherné modré zbarvení acetátového rámu doplňují čočky v šířce 51 cm v šedé barvě, které umožňují věrnou reprodukci celého okolí. Kombinace tohoto barevného provedení je dokonalou volbou téměř pro jakýkoli outfit.
Chcete se o barvách skel dozvědět více? V tom případě navštivte náš magazín a přečtěte si článek Jakou barvu skel slunečních brýlí zvolit a na co si dát pozor?
Pouzdro na brýle Calvin Klein
Každý majitel chce svoje brýle sluneční ochránit. Dokonalou ochranu i péči poskytuje originální pouzdro, na němž je umístěno i logo Calvin Klein. Díky hadříku, který je součástí pouzdra, si můžete brýlová skla kdykoli vyčistit.
UPOZORNĚNÍ: barva pouzdra na brýle se může lišit
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sluneční brýle pro ženy |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Určení: | dámské |
Typ: | sluneční brýle |
Tvar rámu: | squared |
Matriál: | acetát |
Barva čoček: | šedá |
Barva rámu: | modrá |
Ochrana: | UV3 |
Polarizování: | ne |
Šířka čoček: | 51 mm |
Šířka můstku: | 18 mm |
Délka stranic: | 140 mm |
Příslušenství: | pouzdro Calvin Klein |
Calvin Klein se narodil 19. listopadu 1942 v Bronxu v New Yorku. Studoval módu v New Yorku a učil se u výrobce obleků. V roce 1968 si on a Barry Schwartz otevřeli vlastní společnost, přičemž Schwartz zajišťoval obchodní činnost a Klein byl zodpovědný za design a uměleckou stránku.
Značka se proslavila díky svým oblekům a kabátům, ale Kleinova sportovní oděvní řada se stala také velmi populární. Podnikání se nakonec rozšířilo o pánské oblečení, džíny, kosmetiku a parfémy. Boxerky Calvin Klein jsou dnes již téměř legendární.
I přestože byla společnost v roce 2005 prodána, stál Calvin Klein za reklamami zaměřenými na modely z řad celebrit, které se staly ikonickou součástí pop kultury a zároveň vyvolaly mnoho kontroverzí a debat kvůli jejich provokativní povaze.
Láska k oblečení
Jeho otec, původem z Maďarska, vlastnil v Harlemu rodinný obchod s potravinami. Matka Calvina Kleina byla v domácnosti a starala se o výchovu syna. Společně často navštěvovali krejčovský obchod její matky, který v Calvinovi postupně vyvolal lásku k oblečení a designu. Již jako mladý začal pracovat na módních náčrtech a nakonec navštěvoval střední průmyslovou školu umění. V roce 1963 absolvoval módní institut technologie.
Kultovní značka
Calvin Klein se zpočátku soustředil na dámské kabáty. Až o desetiletí později se začal soustředit také na pánské oděvy a džíny. Nakonec se stal významným hráčem na trhu s džínami. Najal módní návrháře, aby mu pomohli utvářet jeho vizi. V 80. letech byla značka Klein známá také pro spodní prádlo. Ikonické Calvin Klein boxerky dnes vlastní milióny mužů po celém světě. Později firma začala vyrábět i volnočasové oblečení.
Provokativní, kontroverzní reklamy
Klein vytvořil reklamní kampaně, které propagují jeho značku. Byly sexuálně provokativní a mířené na mladé lidi. Jednou z nejvíce diskutovaných reklam všech dob byla jeho reklama představující dospívající Brooke Shields, která pronesla větu: „Víš, co se ještě vejde mezi mne a calvinky? Nic!"
Tento klip spolu s další reklamou nakonec televizní stanice zakázaly. V roce 1995 čelil Calvin Klein obvinění, kdy jeho reklamy byly označeny za pornografické. Reklamy byly staženy a bylo zahájeno vyšetřování ministerstva spravedlnosti USA, aby se určil věk modelů. V roce 2013 Klein zpětně uvedl, že pravděpodobně s kampaní zašel příliš daleko.