Pánské boxerky Calvin Klein, vícebarevné (3 ks)
Kód: U2662G09 U2662G10 U2662G11 U2662G12 Zvolte variantuDetailní popis produktu
1 balení, 3 kusy boxerek
Tyto boxerky Calvin Klein prodáváme ve výhodném balení po 3 kusech. Kupte jeden pack a zásobte se tak kvalitní řadou značkových boxerek, které se stanou nejen vaším pohodlným spodním prádlem, ale také neodmyslitelným módním doplňkem.
V klasickém stylu
Značkové boxerky jsou vyvedeny ve stylu 0000U2662G (oficiální uvedení výrobce). Jedná se o klasický střih, zajišťující pohodlné nošení a zároveň sexy design. Co víc si od pánského spodního prádla přát?
Klasický střih je univerzální a hodí se tak téměř k jakékoliv příležitosti. I proto je ve světě tak oblíbený jak u designérů, tak především u zákazníků a uživatelů tohoto spodního prádla.
Příjemný a elastický materiál
Dominantním materiálem těchto značkových boxerek je bavlna, která tvoří až 95 %. Zbylých 5 % patří pružnému a odolnému elastanu. Kombinací těchto dvou materiálů boxerky Calvin Klein nejen skvěle padnou, ale také se příjemně nosí.
Příjemnější nošení zajistí to, když po zakoupení tohoto spodního prádla odstřihnete štítek na jeho vnitřní straně. Prádlo tak během nošení nebude lechtat, či jinak obtěžovat. Před odstraněním štítku jej ale pozorně prostudujte, ať víte, jak se o boxerky následně starat.
Kombinace barev
Černá, šedá, bílá - to jsou barvy, které prezentují tento model. Ve spojení s bílou gumou dotvářejí tyto boxerky Calvin Klein k dokonalosti. Skvěle padnou jak k džínám, tak k teplákům.
Jak pečovat o boxerky
O tyto značkové boxerky se staráme stejně jako o jakékoliv běžné spodní prádlo. Pereme jej na 30 °C, můžeme jej umístit do sušičky (zde doporučujeme používat šetrný program) a popřípadě i vyžehlit.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Spodní prádlo pro muže |
---|---|
Typ: | boxerky |
Barva: | černá, bílá, šedá |
Určení: | pánské |
Materiál: | 95% bavlna, 5% elastan |
Obsah balení: | 3 ks |
Praní: | na 30°C |
Calvin Klein se narodil 19. listopadu 1942 v Bronxu v New Yorku. Studoval módu v New Yorku a učil se u výrobce obleků. V roce 1968 si on a Barry Schwartz otevřeli vlastní společnost, přičemž Schwartz zajišťoval obchodní činnost a Klein byl zodpovědný za design a uměleckou stránku.
Značka se proslavila díky svým oblekům a kabátům, ale Kleinova sportovní oděvní řada se stala také velmi populární. Podnikání se nakonec rozšířilo o pánské oblečení, džíny, kosmetiku a parfémy. Boxerky Calvin Klein jsou dnes již téměř legendární.
I přestože byla společnost v roce 2005 prodána, stál Calvin Klein za reklamami zaměřenými na modely z řad celebrit, které se staly ikonickou součástí pop kultury a zároveň vyvolaly mnoho kontroverzí a debat kvůli jejich provokativní povaze.
Láska k oblečení
Jeho otec, původem z Maďarska, vlastnil v Harlemu rodinný obchod s potravinami. Matka Calvina Kleina byla v domácnosti a starala se o výchovu syna. Společně často navštěvovali krejčovský obchod její matky, který v Calvinovi postupně vyvolal lásku k oblečení a designu. Již jako mladý začal pracovat na módních náčrtech a nakonec navštěvoval střední průmyslovou školu umění. V roce 1963 absolvoval módní institut technologie.
Kultovní značka
Calvin Klein se zpočátku soustředil na dámské kabáty. Až o desetiletí později se začal soustředit také na pánské oděvy a džíny. Nakonec se stal významným hráčem na trhu s džínami. Najal módní návrháře, aby mu pomohli utvářet jeho vizi. V 80. letech byla značka Klein známá také pro spodní prádlo. Ikonické Calvin Klein boxerky dnes vlastní milióny mužů po celém světě. Později firma začala vyrábět i volnočasové oblečení.
Provokativní, kontroverzní reklamy
Klein vytvořil reklamní kampaně, které propagují jeho značku. Byly sexuálně provokativní a mířené na mladé lidi. Jednou z nejvíce diskutovaných reklam všech dob byla jeho reklama představující dospívající Brooke Shields, která pronesla větu: „Víš, co se ještě vejde mezi mne a calvinky? Nic!"
Tento klip spolu s další reklamou nakonec televizní stanice zakázaly. V roce 1995 čelil Calvin Klein obvinění, kdy jeho reklamy byly označeny za pornografické. Reklamy byly staženy a bylo zahájeno vyšetřování ministerstva spravedlnosti USA, aby se určil věk modelů. V roce 2013 Klein zpětně uvedl, že pravděpodobně s kampaní zašel příliš daleko.